Schade melden (één telefoontje is genoeg)

De echte waarde van onze relatie blijkt vaak pas als er een beroep op een verzekering wordt gedaan. Natuurlijk zijn wij 24 uur per dag bereikbaar, helpen onze mensen u deskundig bij de afhandeling en zorgen wij ervoor dat u snel krijgt waar u recht op heeft.

In veel gevallen handelen wij dit als gevolmachtigde agent van de verzekeraar ook gewoon direct zelf af. Maar als het nodig is, gaan wij vaak net een stapje verder. Eén telefoontje, daarna zorgen wij voor de afhandeling. Hierbij kijken we verder dan wat er letterlijk in de polis staat; als het even kan handelen we liever in de geest van de polis. Dat maakt ons flexibel en creatief bij het zoeken naar de oplossing die het beste bij u past..

24 uur per dag bereikbaar.

Heeft u schade en kan dit niet wachten tot volgende werkdag? Bel ons, we helpen u snel en vakkundig:

Bel 023-5560000

 

Schadeherstel

Heeft u geen eigen reparateur dan zorgen wij bij een gedekte schade voor herstel op kwalitatief hoog niveau.

Autoschade

Bij een (beperkte) cascodekking wilt u snel en vakkundig geholpen worden:

  • Via schadegarant krijgt u gratis vervangend vervoer, is er een haal- en brengservice en een lager of geen eigen risico.
    Zie voor de aangesloten herstellers www.schadegarant.nl
  • Maak een afspraak bij uw eigen garage. Is deze niet aangesloten bij schadegarant informeer dan naar de voordelen die zij kunnen bieden.

Autoruitschade

Zie voor de aangesloten herstellers www.glasgarant.nl

Aanrijding

Heeft u een aanrijding dan kunt u ons bellen, u kan ook rechtstreeks bellen met het nummer dat op uw groene kaart staat.

Schade op reis:

Op reis is er de alarmcentrale van:
Allianz Global
SOS international (Delta lloyd/ NN /Reaal)

Is het een kleine schade en u kunt uw weg vervolgen, vul dan het schadeformulier in.

Digitaal melden

We hebben u liever even aan de lijn, maar digitaal melden kan natuurlijk wel via:

Online schade melden

Of mail naar info@Millenaar.nl, dan bellen we u de eerstkomende werkdag terug.